Awaiting : با عرض سلام و خسته نباشیدخدمت شماکارشناس محترم ! باعنایت به اینکه بنده واژگون گردیدم و راننده مقصرحادثه هستم و بیمه نامه ۹۵/۷/۲۵صادرشده که در بیمه شخص ثالث حوادث راننده نقص عضو و فوتی۱۹۰نوشته شده و بنده درتاریخ۹۶/۶/۲۱تصادف کردم . با توجه به فرمایشات جنابعالی از ۹۶/۵/۲۳ شرکت های بیمه دربیمه نامه های جدید آن  را اجرا کردند :

1.     آیا بنده طبق ماده ۳ قانون جدید که دچارصدمات و جراحات متعدد شده ام و درمهرماه ۹۷ پزشکی قانونی رأی نهایی صادرکرد شامل دیه می شوم ؟

2.     آیا آسیب عصب ۷ صورت ۱۹ درصد و آسیب عصب شنوایی گوش چپ ۷۹درصد و نشت مایع مغزی نخاعی ۵ درصد نقص عضو حساب می شود ؟

3.     آیا وکیل پرو‌نده ام را که پیگیر پرونده ام نمی شود و حتی جواب تلفن هم نمی دهد ، می شود وکیل دیگری جایگزین ایشان کرد ؟ چگونه ؟ با تشکر و سپاس از شما کارشناس محترم و خسته نباشید و آرزوی سلامتی و موفقیت شما ؟

پاسخ به سوالات فوق به شرح زیر است :

1.     طبق قانون به شما تعلق می گیرد ولی شرکت های بیمه برای بیمه نامه هایی که از 23 مرداد به این طرف تمدید شده اند دیه پرداخت می کنند . برای گرفتن دیه تان باید به دیوان عدالت اداری شکایت کنید .

2.     اگر در میزان شنوایی یا بینایی یا دیگر حرکت ها تاثیر دائمی به وجود بیاورد جزء نقص عضو محسوب می شود .

3.     می شود وکیل دیگری جایگزین کرد و البته از نظر من زیاد نیازی هم به وکیل نیست .

بیمه ,وکیل ,     آیا ,بنده ,دیگری جایگزین ,وکیل دیگری ,وکیل دیگری جایگزین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع ماشین آلات صنایع چوب فروشگاه ارشیا اخبار روز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان صندوقچه عصیان گر اجتماعی Art akant 100 داستان عاشقانه